søndag den 9. december 2012

3. Advents Giveaway


Jeg er kommet i julehumør, og har bikset en blog-adventskalender sammen. Der vil være en ny præmie hver uge, og vinderen trækkes søndag aften.


Tredje søndag d. 16. december kan du vinde et VALGFRIT sæt sorte øreringe med kæder. Du kan vælge mellem de viste modeller. Gå ind på min trendsales-side, for at se detaljer og størrelser på de forskellige modeller, og skriv hvilket par du ønsker dig.


Regler
1 lod for kommentar + fast læser (enten via Google Friend Connect eller Bloglovin).
Og Skriv hvilket sæt øreringe du ønsker at vinde.

(Kun for deltagere med adresse i Danmark)



19 kommentarer:

  1. Par nummer 6! Det ville fuldende min samling af MariesFabrik øreringe ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med nr. 6. Super fed 3. adventsgave!

    SvarSlet
  3. Jeg er også på par nr. 6 - de er skønne. ;)

    SvarSlet
  4. Jeg ved ikke om jeg kan deltage, for jeg følger dig ikke via Bloglovin eller google friend connect, da jeg ikke bruger G-mail og man vidst skal have det. Men jeg følger dig via min blog, hvor jeg (og min søster) er fast læser. Så hvis det tæller med, så er jeg lidt vild med par nummer 7.

    Mvh Kira

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kira :-) Du lyver ;-) For jeg kan se at i er tilmeldt via GFC! hehe - Det er vist det samme som at i følger mig via bloggen. Så du er selvfølgelig med i lodtrækningen.
      Hav en dejlig søndag

      Slet
  5. jeg er sørme også på par nr. 6 - hvor er de bare super cool:)

    SvarSlet
  6. Jeg er helt sikkert med på 1 lod, og du er mer end velkommen til at deltage i min fantastiske julegiveaway på min blog.

    Ville forrresten gerne have nr 1

    SvarSlet
  7. Hvis jeg er heldig er nr. 7 fine :-)

    SvarSlet
  8. Par nummer 7 :) De er flotte!

    Er med.

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte allesammen :)
    Jeg krydser fingre for nr. 6 eller 7 - har virkelig svært ved at vælge, men hvis du tvinger mig, må det blive nr. 7 ;)
    Følger via bloglovin.

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  10. de er rigtig fine allesammen men jeg kan godt lide nr 7 og 8

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  11. Deltager med 1 lod og vil gerne vinde nr. 4 :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  12. jeg har lige "fundet" dig på bloglovin og det er lige min stil. lige som disse flotte øreringe, håber så meget nr. 1 ender hjemme hos mig :)

    dorthestilling@hotmail.com

    SvarSlet
  13. nej eller nr 2 ej den er svær... :)

    dorthestilling@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg følger på BL, og jeg har forelsket mig i par nummer 7 :)

    SvarSlet
  15. Jeg ville gerne vinde par nr. 2

    Hvor er de fine

    Trine Kahr
    trinekahr@gmail.com

    SvarSlet