lørdag den 22. december 2012

22. december - gaveindpakning af genbrug

I dag har jeg fået klaret indpakningen af årets julegaver. En diciplin som jeg hygger mig voldsomt med... Da jeg ikke har været ude af døren i noget, der føles som 100 år pga influenza, har jeg grebet hvad jeg lige havde nær mig og temaet er derfor blevet (mit yndlings) GENBRUG! Jeg har brugt gammel emballage, papkasser, bølgepap, silkepapir og gavepapirsrester. Tilføjet lidt bastsnor, masking tape og træperler.






Til og Fra Kort:
Jeg har klippet fjer, bannere og geometriske figurer i bølgepap og papir fra gamle 
konvolutter.


10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Super god idé!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes om dem. Det håber jeg også modtagerne gør ;-)

      Slet
  2. Hvor ser det smukt ud.
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  3. Mega flot indpakning. Lækker genbrug :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er altid dejligt med genbrug, så bliver pakkerne heller ikke ens alle sammen, når man bruger rester ;-)

      Slet
  4. Smuk indpakning, det er nogle fine ting du har haft lige indenfor rækkevidde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er jo lidt af en samler ;-) Det vigtigste er at gemme de ting man synes om, så man altid har materialer lige ved hånden!

      Slet
  5. Gad da godt få en gave fra dig. De er sindsyg fine.
    God jul

    SvarSlet
  6. Wow, de er super flotte dine julegaver! De er også pin'et :-) Tak fordi du deler - det er god inspiration. Og tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet