søndag den 2. december 2012

2. Advents Giveaway


Jeg er kommet i julehumør, og har bikset en blog-adventskalender sammen. Der vil være en ny præmie hver uge, og vinderen trækkes søndag aften.

Anden søndag d. 9. december kan du vinde en gul sypige, til opbevaring af synåle. Sypigen blev oprindeligt lavet af min oldemor, og jeg legede ofte med hende som lille. Læs historien og se flere billeder af hvordan sypigen bruges her.


Regler
1 lod for kommentar + fast læser (enten via Google Friend Connect eller Bloglovin).
Og kom meget gerne med en lille hyggelig historie eller en sød kommentar.

(Kun for deltagere med adresse i Danmark)

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og smart, den vil jeg da gerne vinde:-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt sikkert med på 1 lod, tjek også min fine give away på min blog:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også med på et lod. Er inde i en ''gul' periode og eeeeelsker gul (en tidligere hadefarve).

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er den fin, sådan en vil jeg gerne have til mine knappenåle. Jeg opbevarer dem i en plastboks, men jeg tror bestemt de vil have det meget bedre i en sypige :-)

    SvarSlet
  5. Del din giveaway på facebooksiden 'Danske giveaways' her:
    https://www.facebook.com/#!/pages/Danske-giveaways/489044361148104
    Husk at skrive hvornår den slutter!

    SvarSlet