onsdag den 12. december 2012

12. december - Origami fugle

Jeg har i dag haft besøg af min veninde Line, der lige er kommet hjem fra Hong Kong. Med sig havdehun medbragt en pakke origamipapir og et stort ønske om at få lavet noget julepynt, da hun for førstegang skal afholde jul. Jeg er dog blevet syg, og vores store projekt julepynt blev i stedet til sofa + uldtæpper :-( En lille smule pynt blev det dog til, nemlig disse 3 origami fugle i pastelfarver og med perler.



Fuglene er foldet i kvadratisk papir efter denne videoguide. Jeg har sat et stykke tape i midten af papiret på bagsiden, for at forstærke det, så det kan holde til at man stikker snoren igennem. Jeg har brugt broderigarn og plastik- og træperler.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak :-) Der er da vist også lidt "anna weinreich" over farverne.. ikke...

      Slet