torsdag den 1. november 2012

Studio Snowpuppe

Så kan jeg langt om længe fremvise den anden ting jeg fik købt mig hos Munk ud over funghierne. Den gule lampe hedder Moth og er designet af hollandske Studio Snowpuppe. Skærmen er håndfoldet af designeren selv, og der medfølger stofledning med porcelænsfatning. Guf! På deres hjemmeside eller etsy butik kan i se hvilke andre modeller og farver der findes.

Jeg ville jo altså gerne lige have lampen ordentligt på plads, før jeg ville vise den frem her på bloggen. Og nu hænger det sådan sammen, at jeg har fået den tossede ide, at lampen skulle hænge ned fra en gren, der stak ud fra væggen. Well.... Først skulle der skaffes en gren... så skulle der skaffes en skrue med gevind i begge ender, så den både kunne bores ind i grenen og i væggen... der så viste sig at være en gipsvæg... så der skulle også lige skaffes en gipsrawplug. Da det ikke var til at opstøve i København, blev der sendt bud efter superheltemor fra Holbæk, hvor der ligger en Bauhaus, der sælger alt! Så nu er projektet blevet gennemført :-)

Vores fjernbetjeninger bor til dagligt i den gamle vægt, og selvom de er fine og hvide, blev de altså lige ryddet af vejen, da der skulle tages billeder. Uret i baggrunden er fra Ole Mathiesen. 

3 kommentarer:

  1. Øj hvor er den flot - og god idé med pinden, synes klart at det er det ekstra besvær værd :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan hænger det jo heldigvis tit sammen... mellem besvær og efterfølgende glæde ;-)

      Slet
  2. Hvor er det altså en dejlig blog du har. God idé med grenen, det ser virkelig fint ud :)

    SvarSlet