tirsdag den 27. november 2012

Pude med Ulv

Jeg har kastet mig over en ny type print til dyrepuderne (se DIY her). I første omgang er det blevet til en ulv, men jeg har også ugle, hjort og guldsmed der ligger og venter. Printene er fra Stof og Stil. Jeg er selv ved at være lidt træt af de sort/hvide prints, så det er rigtig forfriskende med noget nyt! Hvad synes i?



Jeg har i øvrigt lånt et spejlreflekskamera, som jeg leger lidt med. Og selvom jeg er total nybegynder, synes jeg virkelig det er meget nemmere at få lys på de billeder der tages indenfor.

I baggrunden kan i se nogle skuffer og skabe som jeg har stillet op med lidt nips - jeg går og leger lidt med tanken om at male bagfladerne i forskellige farver og hænge dem op på vægen. 

Da denne er til en ung mand, er bagsiden holdt i mørke neutrale farver. Sort bagside med grå tittekant og knapper


4 kommentarer:

  1. Den har jeg osse syet, uglen også. Uglen med tittekant, men det har jeg godt nok ikke tålmodighed til at gentage ;)
    Er spændt på hvad du finder ud af med kasser og skabe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det giver så meget ekstra med tittekanten! Det ser bare mere færdigt ud synes jeg... og ikke så hjemmesyet. Jeg kan røbe, at man næsten kan lave dem med lukkede øjne, når man har gjort det tilpas mange gange ;-) Hvis det giver dig mod på at fortsætte...
      Jeg er i øvrigt også spændt på hvad jeg finder på med skabe og skuffer :-P

      Slet
  2. Jeg synes den er så fin. :)
    Men jeg er helt vild med sort/hvid print jo. -Så du på mine nysyede puder.
    Men ulven er skøn!

    Www.badutspringeren.blogspot.dk

    P.s super idé med skuffe/skabene! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg fik godt kigget på dine puder. og de er jo altså også fine... Nu har jeg bare kigget på dem i så lang tid... kender du ikke det? Så skal der altså ske noget nyt!

      Slet