fredag den 2. november 2012

Nye køkkenhylder

Eller rettere gamle genbrugs-storskralds-køkkenhylder. Faktisk var det et par CD-reoler med overtræk i noget finer-lignende pap og med CD-inddeling i sort plastik. Ganske rædsomt! Men altså, når de nu lå der og skulle kasseres, så tænkte jeg, at jeg nok skulle få noget ud af dem. Jeg fik revet plastikindmad ud og malet med en hvid rest. Og jeg blev bare så glad, da jeg opdagede, at de lige passede ind i det upraktiske indhak ude i køkkenet - der er ca. 2 mm på hver side!



Før hang der et par skuffer, der blev brugt som hylder. Men for det første var det svært at udnytte højden på skuffehylderne, og nu har vi så fået 3 hylder i stedet for 2. For det andet syntes jeg ikke farverne passede til køkkenet. Men da jeg virkelig synes de er fine med det rå træ og den sorte front, ville jeg hellere finde en anden plads til dem, end at male dem.

I kan se flere billeder fra køkkenet her, selvom der er blevet lavet et par ting om siden. Tallerkenrækken her har f.eks. fået en fin plads.

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er det blevet fint...din cirkelkaffe dåse er bare SÅ flot.... ha en dejlig weekend.

    SvarSlet
  2. Sikken fine farver.... Er vild med den "blå" farve. Tingene kommer da til sin ret, med de hvide reoler.

    God søndag til dig.

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet godt, tingene kommer også meget bedre til sin ret. Hvor er det også bare en god idé med viskestykkerne (går jeg ud fra?) der er rullet sammen i en dåse. Har da selv egentlig så mange fine - men de er jo bare gemt væk i skuffen - må gøre kunsten efter.

    Anne Sofie / pigeriprovinsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er viskestykker! Og jeg elsker også min løsning. Jeg har i et års tid samlet forskellige viskestykker i turkis nuancer, og det ser både fint ud og er samtidig super praktisk, fordi man har dem lige ved hånden!

      Slet
  4. Det kan man da kalde et godt fund. Og det ser knaldgodt ud!

    RikkeRøjkjær

    SvarSlet