onsdag den 28. november 2012

1. Advents Giveaway

Jeg er kommet i julehumør, og har bikset en blog-adventskalender sammen. Der vil være en ny præmie hver uge, og vinderen trækkes søndag aften.

Første søndag d. 2. december kan du vinde 1 stk pudebetræk af kokkeviskestykke med broderede stjerner og pink tittekant. Se flere billeder af puden her.


Regler
1 lod for kommentar + fast læser (enten via Google Friend Connect eller Bloglovin).
Skriv meget gerne hvor du har tænkt dig at bruge puden.

(Kun for deltagere med adresse i Danmark)

27 kommentarer:

  1. Jeg er helt sikkert med og den skal da være i min skønne sofa.

    SvarSlet
  2. Ih, den vil jeg rigtig gerne vinde. Den skal stå i min sofa sammen med mine nye puder med dyreprint og neon tittekant. Se evt. det indlæg jeg poster senere i aften, så kan du danne dig et indtryk ;0)

    SvarSlet
  3. tror sofaen men kan ikke helt beslutte det endnu :D

    kig også gerne forbi mine give aways:
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  4. Sikke en smuk pude, den tror jeg min datter vil nyde at have på hendes værelse.

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare leks!

    Jeg er allerede fast læser, og vil elske at give den til manden min der kun har den slags viskestykker - og soim bliver drillet lidt med det (men som i virkeligheden er lidt trendy jo!). Den skal SELVFØLGELIG være i hans lænestol;-)

    SvarSlet
  6. Den er rigtig fin :)
    Den passer perfekt på min slagbænk :)

    SvarSlet
  7. Fast læser via GFC og puden vil jeg placere i min hvide sofa, for at bryde med lidt farve :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  8. Är gärna med :)
    Den skulle bli fin på kökssoffan.
    Är följare på Bloglovin.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Den pude vil prinsessen da gerne vinde!

    SvarSlet
  10. Hold nu op, hvor er den fed. Jeg er i hvert fald med her :-)

    Jeg tror puden ville være perfekt i min sofa ;-)

    RegnbuebarnetVigga.blogspot.com

    SvarSlet
  11. den må stå i min sofa:)

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne være med. :)
    Og puden skal ind på min seng, for der kom mine dyreprints puder jo aldrig ind så der mangler jeg nogle! :p

    SvarSlet
  13. Jeg vil rigtig gerne være med - og puden skulle helt sikkert stå i min sofa, som mangler lidt hygge :)

    SvarSlet
  14. Den pude vil få det godt i min sofa ;-)

    SvarSlet
  15. Ej, hvor en fin pude. Den vil jeg gerne bruge ved spisebordet. Har nogle Hay stole, som nogle synes er lidt hårde i det. Hvad er så mere passende end netop den pude.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  16. Jeg er med, puden vil passe ind i vores sofa :o)

    SvarSlet
  17. Den pude er så fin og vil passe udmærket i en af mine køkken stole :-)
    Jeg er allerede fast læser

    SvarSlet
  18. Den ville passe super fint ind på Prinsessens værelse :)

    Kig forbi min blog Superprinsessen.dk - jeg starter julekalender d. 1. december ;)

    SvarSlet
  19. Super fin pude :-) Jeg vil rigtig gerne være med!

    Glade hilsner Karina / kpeschardt@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Fed idé at sy puder af kokke-viskestykker! Jeg er klart med. Jeg har en drøm om en ny sofa, hvor puden skal få et luksusliv, men indtil videre må den nøjes med mindre ;-)

    SvarSlet
  21. Hvor er den feeed - den skal ligge i min sofa, ja ja ja ja ;O) Selvfølgelig er jeg med . Mange hilsner Betina

    SvarSlet
  22. Deltager :-)
    Den skal ligge i min seng

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Sådan en pude vil pynte i min sofa :)

    SvarSlet
  24. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  25. I mit køkken har jeg en lidt magelig stol til hygge og læsning .. den fine pude ville passe perfekt. Det er da bare en sjov kombination af viskestykke og pyntning, du har har kreeret.
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet