torsdag den 25. oktober 2012

Funghi



Det ene køb fra Munk, som jeg skrev om i går, er de skønneste svampe i røget eg. De hedder Funghi og er designet af Trine Find. De står nu og spreder lidt efterårs-skov-stemning ved siden af sengen sammen med fuglen fra Architectmade og nogle grene med kogler, som jeg gik og samlede, da jeg var på sommerhustur i Jylland sidste weekend. Jeg glæder mig til at pynte grenene med lidt julepynt, når vi når til december.

Jeg har også fået sat sengelamperne op, som jeg fandt på loppemarkeder i sommers, som i kan læse om her og her. Begge lamper har fået ny snoet stofledning, og jeg måtte også skifte fatningen på den grønne. Men nu mangler der bare lige en forlængerledning, der kan ligge under sengen, så ledningerne kan falde lige ned... Og så hænger billedet med verdenskortet vist ikke helt lige over midten af sengen... altid godt med lidt projekter til fremtiden ;-)




4 kommentarer:

  1. hvor er de fantastiske! :)
    Er sikker på at de også ville være skønne hjemme hos mig! :D

    Ha' en god aften.

    www.Badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Skide hyggeligt rum og jeg ELSKER også Funghi´erne. Er i øvrigt barnligt misundelig på koglegrenene, selvom det må lyde helt åndsvagt. Jeg har bare ledt hos blomsterbiksene i et par uger nu og har ikke mødt dem nogen steder. Må på naturvandring i stedet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg udviste skam også barnlig glæde over fundet af grenene i skovbunden, og indsamlede rub og stub - der var dog ikke så mange. Det er jo netop de ting, der er grund til at være misundelige over... altså ting man ikke bare kan gå ned og købe for penge. Det er i min optik de største skatte.. ligesom f.eks. loppefund, der jo heller ikke noget der bare kan købes for penge... så er det i hvert fald ikke rigtige loppefund... altså hvis man har købt det til overpris hos en marskandiser....

      Slet
  3. Så fint med soppene, fuglen, vasen med lerkegrenen!! Passet så flott sammen!!! Kjempefine puter på sengen!
    God helg til deg!
    Klem Siri

    SvarSlet