torsdag den 11. oktober 2012

Årets DIY projekt


Guides kan findes andre steder på nettet...

35 kommentarer:

  1. Aiiii hvor spændende! Stort tillykke herfra ;o)

    SvarSlet
  2. Hold da op, mange gange tillykke.. Hvor bliver det stort.. Held og lykke..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Tillykke! :)
    Vi er da rimelig mange bloggere med 'due date' i april...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg bare slet ikke opdaget endnu... har måske gået lidt rundt i min egen bobbel... Men jeg har tænkt at det kunne være meget hyggeligt at få kontakt til andre, der er nogenlunde lige så langt henne som jeg selv, så det kunne da være at blogs var et oplagt sted at lede!

      Slet
  4. Tillykke! Jeg giver Sara Marie helt ret - jeg synes det popper op med tykke maver eller nyfødte babyer på de blogs jeg følger rundt i bloglandet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså personligt ser jeg jo babyer over det hele lige for tiden... ;-)

      Slet
  5. Tillykke - synes godt nok der er babyboom i blogland for tiden, men det er jo så skønt - hurra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg hader også lidt, når man ufrivilligt havner midt i den nyeste trend ;-) Men det kan jo også have et eller andet med gennemsnitsalderen på denne type bloggere at gøre, som temmelig naturligt hænger sammen med en alder hvor det hænder at der fødes børn.. who knows

      Slet
  6. Svar
    1. Åh tak. Jeg føler mig ærlig talt mest som en oppustet ballon. Maven er lige der, hvor man ikke rigtig ser gravid ud, men heller kan lukke cowboybukserne længere...

      Slet
  7. Aiiii! Hvor spændende! ...Stort tillykke :)

    SvarSlet
  8. Jeg giver de andre helt ret - der er godt nok baby boom ;o)
    Men det gør jo ikke begivenheden mindre fantastisk! STORT tillykke.

    SvarSlet
  9. Stort tillykke :) Og ja, babyboom i blogland - måske er det derfor der har været lidt stille rundt omkring ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan jo kun tale for mig selv. Og de første par måneder har virkelig været en hård omgang! Morgenkvalme...nej... Døgnkvalme - jo tak, den hopper jeg da på! Og så har min krop altså besluttet sig for at jeg skal gå i seng kl 20.30 Basta! Så de aftentimer jeg plejer at bruge på krea og blog er lige forsvundet. Men sådan er det jo.
      Jeg er ikke en af dem der skriver "undskyld jeg ikke har blogget i lang tid" for det har hele tiden været min intention, at bloggen skulle være mit frirum, og jeg vil ikke til at stresse over den. Så der kommer lidt indlæg en gang imellem, når det hele lige hænger sammen ;-)

      Slet
  10. Hjerteligt tillykke! Det er vel det største DIY projekt man kan have gang i :)

    SvarSlet
  11. - også et stort tillykke herfra..! :)

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Tillykke Marie.. det bliver spændende at følge.. så dejlig for jer.. kh Christina

    SvarSlet
  13. Tillykke :)

    Må jeg foreslå at du skriver på billedet hvor langt du er henne - det har jeg været super glad for i min graviditet..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet, og det har jeg også tænkt! Jeg synes også bare dette var en fin og lidt underspillet måde at offentliggøre det på, så kan folk jo også selv tælle ;-) Men for fremtiden er det nok en meget god ide at angive ugerne, så det er til at holde styr på.

      Slet
  14. uuuuuuuuh, kæmpe tillykke med det, glæder mig til at følge den smukke voksende mave :)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet
  15. Hold op.... Stort tillykke til jer. Der findes ikke noget større(0:

    SvarSlet
  16. Stort tillykke! Hvornår har du termin? Jeg har den 18 april :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julia :-)
      Jeg har termin 11. april. Så kan vi jo følges lidt ad! Det er rigtig hyggeligt at høre om andre der er nået ca. lige så langt..!

      Slet
  17. Ej hvor er det godt. Fed ide :) jeg er selv en af de som har lavet samme projekt som dig, og nu er halvvejs. Held og lykke med det!

    SvarSlet
  18. Tillykke.
    Og sikke en sjov måde du offentligør det på. Den idé kan jeg godt lide.

    SvarSlet
  19. Du ser så fin ud - som en blomsternkop, om lidt får du mere energi igen, mon ikke du også får designet tøj til gravide?
    Knus fra Moster

    SvarSlet
  20. ihhh mener jo: BLOMSTERKNOP. Mooooooooooooooster

    SvarSlet
  21. Hvor er du fin :) Stort tillykke herfra...

    SvarSlet
  22. Tillykke! Det er det smukkeste og mest krævende DIY projekt man kan kaste sig ud i. :)

    SvarSlet
  23. TILLYKKE!!! Hvor ser du godt ud! :)

    SvarSlet