mandag den 17. september 2012

Søndag uden skatte

Nu er loppesæsonen desværre ved at lakke mod enden, men jeg gjorde i går et sidste desperat forsøg. Der var desværre slet ikke noget interessant at hente, så vi gik i stedet en dejlig tur på Christianshavn, hvor en af broerne var blevet pyntet noget så fint!



Derefter tog vi på uanmeldt besøg hos min kusine. Og vi kom da også og forstyrrende hende lige midt i rengøringen. Men på den anden side blev vi enige om, at det er for ærgerligt at alting altid skal være så planlagt. Og eneste grund til, jeg ikke ringende til hende i forvejen, var da også kun fordi jeg ikke havde min telefon med. Men hun var hjemme. Og hyggeligt var det!
Hvordan har i det med uanmeldte besøg?


Jeg lufter i øvrigt nogle af mine praktiske efterårskøb:
- Sneakers fra New Balance
- Sine regnjakke fra Samsøe Samsøe

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Høres ut som en koselig søndag!! Jeg liker veldig godt at venner stikker innom uten avtale, men er ikke så flink til å gjøre det selv....Er visst litt for redd for å forstyrre....
    Fin ny uke til deg:-)))
    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlet