tirsdag den 4. september 2012

Dyrepuder

Her kommer lige lidt flere dyrepuder, denne gang med lidt farve på tittekanten. Jeg har ellers mest lavet i sort/grå, og det var meget rart at se på noget andet, mens jeg sad med dem. Og som noget nyt, har jeg selv kastet mig ud af at lave tittekanten ud fra skråbånd og sejlgarn. Jeg fik nemlig et ønske om lyseblå tittekant, som jeg ikke kunne købe færdiglavet. Jeg syntes godt nok det så noget underligt ud med den skarpe kant fra skråbåndet, men efter jeg fik vasket betrækket op i hånden, forsvandt kanten heldigvis.






2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte! Jeg kan især godt lide kombinationen af gul og grå :)
    Jeg har i øjeblikket en konkurrence på min blog, hvor du kan vinde et af årets helt store bestsellers!

    SvarSlet
  2. De er virkelig lækre og synes den farvede kant klæder dem rigtig godt :o)

    SvarSlet