tirsdag den 17. juli 2012

Locker

Søndag aften på den forkerte side af kl 22.00 var jeg på natterov. Jeg opdagede nemlig, at der var storskrald i gården, og da det afhentes mandag morgen, blev jeg nødt til lige at tage et kig. Jeg kunne næsten ikke tro mine egne øjne, da jeg opdagede dette fede locker skab - for hvem finder på at smide sådan et ud? Det gik heldigvis nemmere end forventet at få det slæbt op på 3. sal. Men jeg fik godt nok lidt dårlig samvittighed over at skramle rundt i opgangen så sent...

Den hvide kommode, globussen og den brune arkivkasse er i øvrigt også tidligere fundet til storskrald.

Mandag blev brugt på at rykke rundt i soveværelset, for at finde plads til skabet, der altså er temmelig stort. Størrelsen har den fordel, at skabet kan rumme støvsuger, tørrestativ og strygebræt - alle ting der har haft plads bag en dør, til stor irritation for mig. Så jeg klappede i mine små hænder, da min lille tykke nielfisk lige kunne komme ind af skabsdøren.


Under omrokeringen fandt jeg også plads til nogle af mine nye loppefund. Tæppet pynter på sengen mens spejlet og vægten har fået plads oven på kufferterne og bruges til opbevaring af de mest brugte smykker.

10 kommentarer:

  1. Hej Marie. Jeg har lige fundet din blog og jeg er vild med den. Jeg er også en pige på 24, studerende og hang til det kreative. Bl.a. kunne jeg se, at vi har syet nogenlunde de samme puder:-) Jeg har lige tilmeldt mig din Give Away samt som fast læser. Tænkte om du måske havde lyst til at se min blog og evt. blive fast læser? Jeg har også 3 give aways på højkant i øjeblikket:-)
    Min blog; madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena
      Dejligt du synes om bloggen! Fedt du deltager i min giveaway og velkommen til :-) Jeg så faktisk også din besked i går, og var da også på et længere besøg på din blog ;-)
      Gode tanker herfra!

      Slet
  2. Alt for fine fund du har gjort dig .... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa... Det er jo rent blær ;-)

      Slet
  3. lucky! :D rigtig fint skab!

    SvarSlet
  4. Sikke et fantastisk fund!! Du har en virkelig god loppe- og genbrugssmag! :)
    Jeg har lige været på en uges loppeture i Sydsverige og Kbh., og der havde jeg bl.a. din lille sorte væglampe i tankerne. Jeg fandt dog ikke noget lignende. Men alt behøver jo heller ikke erhverves lige med det samme. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det da dejligt med ros :-D Og godt at høre, at du kan bruge mine indlæg. Det er netop tanken, at andre måske kan blive inspireret til hvilke ting, man kan kigge efter, når man er på jagt.

      Slet
  5. Nøj et fedt skab! Du er super god til at finde nogle fede og lækre loppesager :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvad der er endnu bedre end loppesager er gratis sager ;-)

      Slet