mandag den 9. juli 2012

Godnat Felix

I dag har været en lidt sørgelig en af slagsen, da vi har sagt farvel til familiens ældste hund Felix. Det var en nødvendig og helt rigtig beslutning, da han har været syg i et par måneder. Beslutningen er derfor også blevet taget stille og roligt, og jeg kom hjem til mine forældre i går aftes efter Roskilde, så jeg kunne være med og få sagt ordentligt farvel.
Vi gik en god tur med begge hundene i formiddags, og fik taget et par sidste billeder af Felix til minderne.
Det gik rigtig fint og fredfyldt hos dyrlægen, og han lagde sig stille mere og mere ned i løbet af et par minutter, mens han puttede hovedet ind til min mor.




2 kommentarer:

  1. Åh Marie. Det er jeg da ked af, at høre, det aldrig rart når man skal af med sin hund. Men når der ikke rigtigt er andre muligheder, puha. Håber det var en fantastisk festival, også med krea endda :-) ha en rigtig god tirsdag.

    SvarSlet
  2. Hvor hårdt! Men det ser ud til at I fik taget ordentlig afsked.

    SvarSlet