fredag den 22. juni 2012

Sort væglampe

Jeg har helt glemt at vise jer denne lille sorte lampe, som jeg har fundet i en lille loppe-butik, der ligger på Hollænderdybet. Jeg har skiftet ledningen, hvilket jo er temmelig dyrt (50 kr pr meter)... men da jeg i forvejen har et temmelig anstrengt forhold til ledninger, synes jeg det er money well spent. Jeg er ikke tidligere faldet over denne snoede type ledning, der også findes i hvid. Jeg synes den passer rigtig godt til den lille old school lampe.





12 kommentarer:

  1. Det er godt nok en fin lampe. Flot med den nye ledning (0:

    SvarSlet
  2. Fed ledning til en skøn skøn lampe :0) De penge har du givet godt ud. Vi ses på fredag :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle gange må man jo gribe til pungen! Men jeg har allerede glemt det, fordi den er så fin :-) Ses fredag.

      Slet
  3. Øj den er godt nok fin - og hænger rigtig godt dér :-)

    God weekend!

    SvarSlet
  4. Den er da misundelsesværdig! Jeg elsker gamle lamper. :)
    Og ledningen er jo perfekt til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har længe ledt efter en ny lampe der kunne passe til dette sted, og har først for nyligt fundet på at kigge efter gamle lamper... fordi jeg havde en fordom om, at sådan nogle ikke virkede. Men nu er sagen den, at jeg faktisk er ret skrap til at rode med el, så det burde jo faktisk ikke være noget problem hvis jeg støder ind i en, der trænger til at få skiftet indmaden...

      Slet
  5. Det er i princippet ikke meget der skal til, for at ændre ting til det bedre :) den ser super flot ud :)

    SvarSlet
  6. Ville du kunne overtales til at sælge? Ved interesse kan du SMS 22571413/mail christina_bro@yahoo.dk
    Den er simpelthen SÅ fin:-)

    SvarSlet