søndag den 17. juni 2012

Søndagens skattejagt

Søndagens cykeltur blev en dyrere en af slagsen, hele 135 kr måtte jeg af med. Til gengæld er det også nogle virkelig fine ting jeg har fået med hjem. Vi holdt os på Amager, da vejret ikke lige var i top, og der blev både søgt ly under en cykelbro og i et busskur, da det var aller værst. Det er aldrig helt så sjovt med loppemarkeder når det regner. Men det er stadig en god motivation for at komme ud og cykle lidt - 13 km blev det dog kun til i dag, men det tæller vel også...


skåle med blå blomster fra Fuurstrøm
Gul skål fra Aluminia
Stor Gul dåse
Gammel grøn køkkenvægt fra Ginge, skal bruges til brev- og pakkevægt
Værktøjskasse med ruminddeling
Lille stempelkande fra Bodum
ramme i træ (gratis)

13 kommentarer:

  1. Super fine ting. Er speciel vild med værktøjskassen!

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. den er dejlig brugt men fungerer perfekt!

      Slet
  2. Lækre ting! Jeg kan godt sidde her i Odense og blive lidt misundelig over alle de fine ting du får købt, søndag efter søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker København! Så er det sagt endnu en gang :-) Jeg tjekkede lige markedskalenderen for at se hvad der var i Odense, og det er godt nok småt med loppemarkeder. Men så handler det jo bare om at være der, når der er nogle. Man kan virkelig blive overrasket over hvor det er man finder de gode ting! God jagt

      Slet
  3. Ihh, du er god-også gode sager denne gang:)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak tak, jeg er jo ved at være i træning. Både mht cykling og lopning...

      Slet
  4. Hold da op nogle Skønheder!

    SvarSlet
  5. Dejlige ting du har fundet, har også en svaghed for trækasser af alle mulige slags. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Træ er fantastisk. Særligt når det står råt og slidt på den rigtige måde. Jeg er absolut ikke til at male alting over (lige for tiden i hvert fald).

      Slet
  6. Fantastiske fund, og synes da også prisen er helt fin når du har fået så mange gode ting! (: Er især vild med vægten, hold da op hvor er den fed! (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har bare en uskreven regel over for mig selv. Den går ud på, at jeg skal holde mig under 100 kr pr. weekend... Men nu sagde jeg jo Uskreven, og man skal ikke lade et godt fund gå forbi næsen på en... vel?

      Slet
  7. kan jeg komme på loppejagt med dig? ;) så pæne lopperier!

    SvarSlet