mandag den 25. juni 2012

Skabs makeover

Jeg har i den sidste uges tid haft gang i et kæmpe projekt! Jeg har tapetseret hylderne i mit store karlekammerskab. Hold kæft en omgang...

 - tapet på den ene side - tørre - tapet på den anden side - tørre - 3 gange lak på den ene side, tørre 5-18 timer mellem hvert lag, og så samme omgang på den anden side.

Dette anbefales kun til meget tålmodige mennesker, der ikke er hysteriske omkring orden, for både stue og soveværelse har været bombet under projektet. Stuen fordi der stod hylder til tørring over det hele, og soveværelset fordi skabets inhold var stablet op over alt hvor der var plads.





14 kommentarer:

  1. Man kan få klare akryl kasser i ikea, måske de kan bruges? Så vidt jeg husker er de en del af deres køkkentilbehør..

    SvarSlet
    Svar
    1. syntes de så små ud, eller også var der rum i? hmm...

      Slet
  2. Det ser SÅ fedt ud. De har også klare plast kasser i søstrene grene lige nu - de er dog ikke så store. De største er nok ½ skotæjsæske i størrelsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. de skal nok minimun være en skoæske-størrelse... men tak for tip ellers...

      Slet
  3. Det er så blæret det der!!! jeg skraber gulvet af bare iver, og helt trekantet oveni bøtten over dit værk! Er det Fem Living tapet du har brugt? Ej jeg er hooked, men ved sgu ik om jeg har tålmodigheden til det. Jeg har hamstret en masse klare skoæsker i Netto da de engang var på avis. De er i hvert fald billigere end dem jeg engang købte hos boxdelux. Ha en glad dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. For det første - hold kæft hvor det bare varmer med sådan en besked :-) for det andet, Ja, det er Ferm Living, og kostede en bondegård... men det skulle altså bare være det. Og når man nu lægger så meget arbejde i det, så udligner det sig ligesom også lidt... ikke?
      Jeg burde læse tilbudsaviser... kan jeg godt høre. kigger lige på boxdelux...

      Slet
    2. Jamen jeg syns dit skab er så blæret og har faktisk tænkt på det hele dagen! Jamen det når det er sådan et stort arbejde, så skal det sgu os være det som man vil ha. Koste hvad det vil :-) ja du må holde øje med Netto de ha haft dem i 2 gange på et halvt år. Ja det kan ikke betale sig at købe dem der. Ebay har mange forskellige, held og lykke med jagten! P.S. Respeeeeekt!

      Slet
  4. Ej men..det er da SKIDE flot! Flot arbejde

    SvarSlet
  5. Hej rigtig flot arbejde du har lavet der, har du prøvet at kigge på de klare plastbokse fra Lisbeth Dahl de sælges som skoæsker. Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet. Jeg kunne dig ikke lige finde nogle på deres hjemmeside, så jeg må tage et smut ind forbi butikken. Hvor har du set dem henne?

      Slet
  6. godt arbejde! hvor er det megafint:)

    SvarSlet