onsdag den 13. juni 2012

DIY // Malede Nøgler

Jeg kan godt lide farver! Og nu har jeg malet mine nøgler med neglelak i alle mulige fine farver. Det var en ide jeg fandt på Pinterest, der ledte mig til A Bubbly Life.

Hvis du laver noget ud fra mønsteret, så læg endelig en kommentar, så jeg kan linke til dig :-)

Se farverige nøgler hos Kath.


For at spare tid har jeg malet begge sider på én gang og sat dem til at tørre stående. Jeg lavede et tørrestativ af en papkasse med huller, hvori nøglerne kunne stå. De har fået 2-3 lag neglelak og derefter 2 lag decoupagelak. Det kommer nok ikke til at holde evigt, men nu kan jeg da kende forskel på alle mine nøgler ;-)

26 kommentarer:

  1. Jeg så også ideen på Pinterest, og jeg skal også snart i gang :)
    Det er en god ide med "tørrestativet".

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare se at komme igang ;-) Men det er jo ikke altid at man lige kan undvære sine nøgler i det stykke tid det lige tager før lakken er ordentlig tør. Men det går jo lidt stærkere, når det kun skal tørre i en omgang!

      Slet
  2. Fed ide :) De er blevet rigtig fine...

    SvarSlet
  3. Thank you for linking my blog! Your keys look awesome!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thans for the idea ;-) Have you seen the way I let the keys dry on the paper box. That way I could pain both sides at once, and didn't have to wait until one side was dry.

      Slet
    2. Yes, that was so clever!! I will update my post with that hint and link you!

      Slet
  4. Svar
    1. Mange tak! Hvorfor skal ens nøgler ikke også passe til resten af looket ;-)

      Slet
  5. Nej hvor er de fine! Så er de da også nemmere at holde styre gå!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo netop det der er tanken ;-) Og de er inddelt så der er en nuance til hvert "tema".
      Grøn//Hjem
      Rød//Job
      Lilla//loft og postkasse

      Slet
  6. Super ide! Jeg forestiller mig, at vi i den nærmere fremtid vil se farverige nøgler springe frem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville da være herligt! Husk at give dem godt med Lak efterfølgende!!

      Slet
  7. kjempe stilig! Skal prøves!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. God fornøjelse. Vil glæde mig til at se dit resultat :-)

      Slet
  8. Det har vi også gjort på min gamle mormors nøgler, så hun ved hvor de hører til ;-)

    SvarSlet
  9. Super skøn ide! Kunne jeg godt finde på at gøre ved mine nøgler også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg da du skulle gøre :-)

      Slet
  10. Det er smart!!!
    Jeg må i gang :-)

    SvarSlet
  11. Du har sikkert sat mange bloggere igang med neglelakken :)
    Jeg fik også piftet mit nøglebundt lidt [http://www.hyggeligheder.blogspot.dk/2012/06/diy-malede-ngler.html] -og linkede selvfølgelig til dig :)

    SvarSlet