torsdag den 3. maj 2012

Sorte øreringe med kæder

Her kommer så lidt flere øreringe. De er lavet for 2 år siden, og er stadig blandt mine favoritter.

Jeg er ret tosset med den kraftige rå kæde.

Den sidste her har også engang haft en makker, men den er forsvundet i en brandert. Det har dog kun gjort at jeg har brugt den mere, hvor jeg har haft en lille ring i det almindelige hul og denne i nr. 2 i den ene side, og bare helt simple små ringe i det andet øre. Jeg kan rigtig godt lige at være en lille smule utraditionel i sammensætningen af mine øreringe.

1 kommentar:

  1. Er også helt vild med de sort kæder. Det kunne være at jeg skulle en tur på ebay på et tidspunkt. For at svare på dit tidligere indlæg, så må du meget gerne lægge en DIY på oxydering af sølvsmykker. Hav en god weekend

    SvarSlet