lørdag den 5. maj 2012

Pigevenlig DVD-afspiller



7 kommentarer:

  1. Hvor er den lille og fin ;-) Tillykke med den

    SvarSlet
    Svar
    1. ja! tak :-) dejligt med en kæreste, der lige ved hvad man bliver glad for!

      Slet
  2. Så fin og lex... har været så heldig at erhverve mig et eksemplar mage til.
    Det lykkes dog først efter 10 opkald til div. Føtex-butikker i KBH´s området...

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigt at du fandt en! Jonas fortalte også, at der havde været udsolgt mandag, men at der netop stod en enkelt i samme butik dagen efter - det var i øvrigt på amager han fandt den. Jeg tror ikke de har fået særligt mange til hver butik, for den anden føtex på amager havde også haft udsolgt mandag.

      Slet
  3. Hi hi bor selv på Amager og ja alt udsolgt og ingen mulighed for genlevering... men efter at have prøvet Div. på Vesterbro, Hvidovre etc. så fandt jeg et sidste eksemplar i Frederiksberg centret - Yeahhh.
    Er ikke til elektronik der fylder og gør opmærksom på sig selv ;-)
    Vi har stadig vores lille kvadratiske 21" B&O -T,v men når det ikke kan mere, så bliver det nok en lille hvid fladskærm som bliver budt velkommen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eneste grund til kæmpe tv'et på 32 tommer er min tidligere kæreste, som jeg købte det med, da han ikke mente at et tv kunne være mindre (og det måtte meget gerne være større og sort...) Så kompromiset blev hvid 32. Jeg har faktisk haft det pakket helt væk i et års tid, men nu er det kommet frem igen, og det er egentlig meget hyggeligt at se film på, i stedet for på computeren.

      Slet
  4. Hej, vi har planen om at købe samme DVD-afspiller, når vi køber en hvid fladskærm. Hvad farve har ledningerne bagved - ser sorte ud på billedet?

    SvarSlet