torsdag den 24. maj 2012

Miniferie hos moster og onkel

Jeg holder lige et par dages miniferie hos min moster og onkel. Det er skønt at kunne nyde det gode vejr i deres dejlige have.
Jeg blev så glad, da jeg kom derhjem og åbnede døren ind til gæsteværelset, hvor der var gjort fint klar til mig med smukke lilla syrener, aviser og dameblade.
De grønne skåle har de hjembragt til mig fra Spanien. De gamle skilte og locker-skabet er desværre ikke en gave til mig. Men jeg får da glæden af at kigge på de fine ting, mens jeg er på besøg!




 



7 kommentarer:

  1. Dejlig samling af emalje skilte, den ville jeg gerne eje :-)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie - jeg samlede dem da jeg var ung for mange, mange herrens år siden. Det var vist ikke helt lovligt. En dag havde vi haft indbrud derhjemme, og betjenten kom ind på mit værelse, for at tjekke fingeraftryk... han kiggede længe på skiltene og så på mig. Så rømmede han sig, mens jeg døde af skræk, og sagde: "Sikken flot samling af emaljeskilte!" Siden er samlingen ikke blevet større:)

      Slet
  2. Flotte flotte skabe og skilte, og lækkert gæsteværelse :)

    SvarSlet
  3. Åh hvor rart.
    HJEMVE :)
    Nyd det.
    Knus

    SvarSlet
  4. De er godt nok fede de skabe (0:

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også rigtig praktiske, hvis man har svært ved at holde orden på sit tøj... De skulle smides ud, så jeg hentede dem fra storskrald og stablede dem på bagsædet af bilen:)

      Slet
  5. Har du stadig de skabe? hvis ja, ville du være interesseret i at sælge dem ? :)

    SvarSlet