søndag den 13. maj 2012

Havfruefletning

Jeg elsker guides til nye fine måder, at sætte mit hår på. Det er efterhånden blevet så langt, så jeg hurtigt synes det kommer til at se sjusket ud, hvis ikke det er sat op. Men jeg er også ved at være lidt træt af den evige skrå fletning i siden, eller knolden på toppen af hovedet.
Jeg har fundet inspiration til denne variation af en fletning på bloggen A CUP OF JO.
Det er grundlæggende bare to lige store fletninger, jeg har viklet lidt ind i hinanden og uglet. Sådan en frisure bliver også kun finere efter et par timer, når den falder lidt til.





10 kommentarer:

  1. det ser skide godt ud-men det kan jeg ikke finde ud af at lave :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var altså mega nemt! Tag et kig på guiden jeg har linket til! Kræver selvfølgelig at man kan lave en feltning... Og så lige bruger lidt til at på at rette til og sætte hårnåle i... men jeg er virkelig ikke særlig fiks når det kommer til frisurer, og dette kunne jeg lige overkomme.

      Slet
  2. ih hvor er det fint :) det må prøves!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at kunne inspirere lidt, del endelig billeder af resultatet. Kram

      Slet
  3. SUK, Jeg vil også have havfrue fletning

    SvarSlet
    Svar
    1. nej Bene.. Det går altså ikke ;-)

      Slet
  4. Hvor ser det godt ud :) Tror desværre bare ikke jeg kan finde ud af at lave sådan en fin fletning...

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare kast dig ud i det! Det er mit bedste råd :-)

      Slet
  5. Sikke flot - det må jeg øve mig på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den rigtige atitude! god arbejdslyst ;-)

      Slet