mandag den 28. maj 2012

Flaskepost Halskæder

Jeg har fået lavet 4 halskæder af de små flasker fra ebay jeg skrev om her. Jeg har slagtet en masse gamle kæder i sort og antik look. Som fyld har jeg taget små stykker papir og brændt i kanten og rullet sammen. Jeg har også overvejet at skrive eller tegne på papiret, f.eks. et skattekort!


Sølvkæde med mellemstørrelse flaske og pastellilla snor.

Gun-metal kæde med stor flaske.

Antik-guldkæde med lille flaske og vedhæng af blandede kæder.

Antik-guldkæde med stor flaske og vedhæng af mønt.
Jeg vil rigtig gerne høre, hvad i synes om dem, og hvilken halskæde i synes bedst om!

7 kommentarer:

  1. De er fine allesammen, men min favorit er den med sølvkæde og lilla snor :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Syntes også det var en sjov ide, at få lidt farve i. Man kunne jo også sagtens putte noget matchende farve i flasken. Noget tryllestøv f.eks...

      Slet
  2. De er da mega kære! Kunne være lidt sjovt, at have ting som en barbie sko eller sådan noget nede i. Sød blog du har dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og mange tak :-) Tror dog desværre at flaskehalsen er for lille til at en barbiesko kan kommes i, men sjov ide!

      Slet
  3. Jeg er mest glad for den sidste med en lille mønt på siden. Ville være rigtig flot med lidt gammeldags skrift på papiret.

    SvarSlet
  4. De er super fine, jeg er helt vild med den nederste med mønt og guldkæde:)

    SvarSlet