torsdag den 12. april 2012

Up and coming!

Nr. 1 på Bloglovin over up and coming ;-) Synes også det er helt utroligt så meget der er sket - jeg har jo kun blogget i en måned og 6 dage. Men jeg klager ikke.

Og jeg vil hermed også gerne sende en stor tak til de bloggere, der rakte en hånd ud til mig, og gav mig et skub igang. 

Noget jeg virkelig kunne mærke i starten var, da bare wunderbar puttede mig i sin blogroll. Der var en del der derfra svingede vejen forbi min blog.

Og så var der Denise fra herligheder, der lavede et fint lille indlæg om mig, da jeg vandt hendes gættekonkurrence.

Min navnesøster fra mariemariemarolle skrev og spurte om jeg ville lave et gæsteindlæg til hendes blog, da hun rigtig gerne ville præsentere mig for sine læsere. Det er netop blevet postet i dag, så skynd jer ind og kig! Det er fedt ;-)

Og så har jeg også lige set, at olineart lige har mig med i sin indlæg om 5 nye danske bloggere, hun vil anbefale.

Jeg skal også lige nævne frusamuelsenkinelinen og lavendelpiken der alle har skrevet om mig i forbindelse med blogawards.

Så endte der her indlæg også med at tage lidt for at en takketale, håber i overlever ;-)

6 kommentarer:

  1. Tillykke Marie! Du har også en skøn blog! Super inspirerende og lækre indlæg!

    SvarSlet
  2. hvor er det fedt :) jeg synes altid nye blogs som har noget på hjerte skal fremvises, så det er fuldt fortjent, bliv endelig ved :)

    SvarSlet
  3. Tillykke, Marie! Din blog er virkelig også utrolig fin og fyldt med gode ideer :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med det :D

    Hvordan melder man sin egen blog til Bloglovin? Jeg kan logge mig ind, men har ikke min blog på derinde?

    SvarSlet
    Svar
    1. hej
      se linket nederst.
      Du søger bare på hele din blogs adresse i søgefeltet. Så skulle du kunne finde og tilføje den. Derefter siger du "claim blog" så kan du også følge med i hvor mange der følger den.

      http://www.bloglovin.com/en/support#q=11

      Håber det besvarer dit spørgsmål, og held og lykke med det :-)

      Slet
  5. Finurlig og dejlig rar blog du har! Jeg er draget og har nu læst helt tilbage til begyndelsen, puha! Men godt var det og jeg glæder mig til at følge med frem over!

    SvarSlet