lørdag den 28. april 2012

Triangel Øreringe af sorte kæder


I dag har jeg været på krea-besøg hos Sine der har bloggen Frksmed. Vi mødte hinanden til blogtræf sidste weekend og fandt ud af at vi bor 100 meter fra hinanden. Derfor aftalte vi straks, at vi måtte lave en kreadag sammen. Jeg pakkede alt hvad jeg kunne slæbe af perler og redskaber til smykkefremstilling, og så blev der lavet øreringe.

Jeg fik lavet 4 par øreringe efter samme grundlæggende model med sorte kæder. Der skal nok komme DIY ;-)
- et mindre par på 8,5 cm, til hverdagsbrug
- to mellem par på 9,5 cm, hvor jeg gav det ene par til Sine
- et langt par på 14,5 cm - glæder mig til at bruge dem til en fin sommerfest med lang kjole, bare skuldre og opsat hår.



Jeg har desuden et indlæg i ærmet om alle de mange øreringe jeg tidligere har lavet.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de seje, har du haft dem på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg har haft det mindste par på til møde på arbejde her til aften. Men har endnu ikke fået luftet de andre endnu. Sidder netop og er ved at lave flere :-)

      Slet