mandag den 16. april 2012

Pude Fabrik

Jeg har færdiggjort endnu en patchwork-satan og har pimpet mine viskestykkepuder, da jeg ikke helt var tilfreds med hvordan, de så ud før. Pimperiet bestod grundlæggende i at pille dem op og starte forfra. De har nu fået lilla piping og grå bagside - og er blevet meget meget fine. 
Patchwork puden er 50x50 med sort piping og lilla bagside. Jeg er ret glad for kombinationen af pastellilla og skrigpink men er lidt usikker på, om det er for hårdt med den sorte til... Hvad synes i?
Både Patchworkpuder og viskestykkepuder laves på bestilling til 300 kr pr betræk.

16 kommentarer:

  1. hvor er de bare super flotte!!

    SvarSlet
  2. hold da op de er fede, den pink passer rigtig godt til den sorte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din mening :-) altid rart at få lidt andre øjne til at se, når man lige har set sig dur på noget.

      Slet
  3. Me like!!!

    og bestilte såmænd gerne en af hver... men øv, har ingen penge :0( Men synes de er VILDT skønne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tager pænt i mod kompliment :-)

      Slet
  4. Jeg syntes nu at de farver står rigtig fint til hinanden, og patchworkpuden står også rigtig godt til de mere natur-puder.. Det ser faktisk rigtig fedt ud!

    Kh Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, synes også det er meget sjovt at mixe dem lidt.

      Slet
  5. Digget de viskestykkepudene:):) du er kjempeflink, du skal ikke se bort ifra at det snart kommer en bestilling fra meg:) klem

    SvarSlet
  6. Jeg syntes farverne står smukt sammen :o) Jeg har lavet samme ByNord viskestykke tricks men brugt et viskestykke til hver side, syntes min er lidt kedelig men jeg må da sætte min nye neon piping på, tak for tippet :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt :-) Send gerne billeder eller link til resultatet.

      Slet
  7. Jeg synes farverne går super sammen. Har netop fundet frem til din blog og glæder mig til at følge med. Mvh Anna (enmorblivertil.blogspot.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna, og velkommen til. Jeg tager straks et smut forbi din blog :-)

      Slet