mandag den 2. april 2012

Patchwork pude

For det første - jeg er så stolt!

Jeg har længe drømt om at kaste mig ud i at lave de dersens patchwork puder... Ikke så meget fordi jeg har lyst til at eje dem... mere fordi jeg godt kunne tænke mig at lære at lave dem.
Smuttede forbi Stof2000 og købte en stak blandet bomuldsstof i de farver, der lige tiltalte mig. Så kan jeg lege med hvilke kombinationer jeg skal kaste mig ud i :-)




Solgul
Grå
Grøn
Mint
Lyseblå
Petroleum
Marineblå
Aubergine
Lavendel
Hvid
Sort





Jeg har skitseret lidt forskellige mønstre.
Endte med at vælge Mint, Grå, Lyseblå, Hvid og Marineblå til prototypen.
Indtil videre er det kun blevet til forsiden. Skal lige have fundet noget piping-bånd (og lært hvordan man gør), og derefter så skal jeg muligvis også kaste mig ud i at sy lynlås i. 

4 kommentarer:

  1. Tak for din "tilmelding" på min blog :) Det gav mig også muligheden for at finde vej til din lækre blog! Her vil jeg bestemt også kigge med fremover. Og ja det omtalte patchwork sengetæppe kommer snart på tegnebrættet ;)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den fin! Og fin blog du har dig, dejligt med noget kreativt inspiration :-)

    SvarSlet
  3. Super fin - er selv igang med lignende og synes det driller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh :-( Jeg synes også lige man skal være ret omhyggelig og lidt heldig for at det lige passer i spidserne, så de kommer til at mødes. Jeg glæder mig til at se det du går og roder med :-)

      Slet