torsdag den 5. april 2012

Patchwork Pude Fabrik

Jeg er forfærdelig til at lave overspringshandlinger, for alle andre har jo ferie nu, hvorfor må jeg så ikke også... altså læseferie tæller jo ikke! Men kom alligevel til at bruge aftenen i går på lidt mere patchwork. Da der er sjovest at lave forstykkerne, er det endnu ikke blevet til mere end det. Men piping-båndet er indkøbt og lynlåsene er droppet.  
Det er i øvrigt i dag 1 måned siden jeg startede bloggen, og jeg synes det er sååå fedt at kunne følge med i hvem der kigger med. 2200 sidevisninger og 32 faste læsere er det blevet til. Og jeg takker for hver eneste kommentar. Jeg arbejder på en giveaway, men det bliver nok først efter min eksamen...

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak - har gang i mange farve-eksperimenter. Det er mega hyggeligt og sidde og tegne skitser og lege med mønstre og farver. næste projekt bliver med blandt andet pink og pastellilla.

      Slet
  2. Jeg er vild med dem. Hvis du har gang i mange overspringshandlinger, og lige kan sy mig et par stykker, så sig til. Så kan du tjene lidt skejser på det (og jeg kan blive et par puder rigere!)

    Ja, jeg kender fornemmelsen af at man bliver af, andre gider følge ens liv via en blog. Det er SÅ fedt! Længe leve statistik :-) Tillykke med de flotte tal efter den første måned i blogland :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil meget gerne lave nogle til dig :-) du kan skrive til mig på marieerenbjerg@gmail.com Så kan vi lige aftale pris og hvordan de skal være.

      Slet