onsdag den 18. april 2012

Pastel Telefoner

Lige et lille tip. I Saint Tropez hvor jeg arbejder sælger vi nu vores tidligere vinduespynt, nemlig disse fine pastelfarvede telefoner. De koster 40,- stykket. Der er rigtig mange, der har købt dem som børnelegetøj, og jeg tænkte at der måske var nogle af jer, der ville synes om dem. Jeg synes i hvert fald selv, at de er vildt fine...
De findes i gul, mintgrøn, turkis, koral og lyserød

Jeg ved ikke om alle butikker stadig har flere tilbage, men på Amagerbrogade hvor jeg arbejder har vi i hvert fald stadig en hel del. Og det er altså ikke reklame eller sponsoreret eller sådan noget - bare et lille tip :-)
Hvad synes i om telefonerne... Er de fine eller for kitch? Og må man godt købe dem selvom man ikke har børn, der kan bruge dem til legetøj...?

27 kommentarer:

  1. øv hvor ville jeg ønske der lå en i nærheden af mig, så skulle jeg godt nok ha 1 eller 3 :)

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er de dog skønne! Kunne man lokke dig/jer til at ligge to stk. til side?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt lægge til side, men jo kun på Amager... så hvis det er der du vil hente dem, så bare sig til hvilke farver. Og så skal jeg også lige vide hvornår du vil hente dem.

      Slet
  3. Jeg fik øje på en gul udgave i "min" st. tropez butik allerede i marts...så håber de har nogle til salg, for skal derind på fredag....wuhuuu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft dem i vinduerne i de sidste ca. 2 måneder, og fik også en ekstra kasse til at sælge den gang, men de var rigtig hurtigt væk. Og vi måtte ikke sælge de resterende, før der skulle nyt pynt i vinduerne. Men nu er de til salg :-)

      Slet
  4. Ej hvis "min" butik i Århus ikke har flere...kan du så evt. sende en til mig...de er da for fede.

    SvarSlet
    Svar
    1. I bruuns galleri har de masser :)

      /anja

      <a href="http://vonvogel.dk/blog/>Von Vogel Blog</a>

      Slet
  5. ej hvor er de fede!! så dem også inde hos anna.
    sender lige en mail ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Grunden til jeg har blogget om dem, var faktisk fordi der var en kunde inde i dag, der havde set dem hos anna. Så tænkte jeg, at jeg da også lige kunne lave et lille indlæg. Hvem er Anna i øvrigt, vil gerne se hendes blog.

      Slet
  6. anna er lige her: http://annaweinreich.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Ej... Dér er jo lige fødselsdagsgaven til Lillepigen!
    - Men, jeg bor på Fyn og langt væk fra en Saint Tropez :(
    Kan man mon købe en gennem dig? Betaler selvfølgelig lidt ekstra for porto og besvær. :)
    saranord@live.dk - Håber at høre fra dig.

    SvarSlet
  8. Hold da op hvor er de fede.. Har prøvet i evigheder at finde en til vores datter netop til legetøjstelefon.
    Er det alle saint tropez der sælger dem?? Vi har nemlig en butik i roskilde.. Hvis det ikke er, må du gerne sætte en til side til mig på Amager, hvis det er muligt (meget gerne lyserød, hvis der ikke er flere i den farve så bare en anden). Hvis det er muligt kan jeg komme og hente den på Amager i næste uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle være alle butikkerne, men der er vist en del der har dem udsolgt. Du må prøve at se i din egen butik, og ellers skriv til mig igen, så lægger jeg en til side til dig. Eller evt. ring ned til butikken på 32540721 (amager).

      Slet
    2. fedt fedt fedt.... jeg har lige ringet ned til min butik i Roskilde og de havde dem i 5 farver... så nu har de lagt 3 ar farverne til side til i morgen hvor jeg skal ned og kigge på dem :)
      Tusind tak Marie :) tror min datter bliver vildt glad :)

      Slet
  9. Hej Marie! Telefonerne er et kæmpe hit! Jeg er blevet ringet op af min søn omtrent 60 gange i dag :-D Vi løb dog efterhånden tør for gode samtaleemner da vi nåede opkald nr. 25 ;-) Tak fordi du vil følge min blog, jeg har også meldt mig som fast læser her! Det var da hyggeligt at du også bloggede :-) Jeg holder øje med din kommende give-away :-)
    Det var godt du fandt Annas blog trods de sparsomme oplysninger jeg kom med :-)
    Hilsen Martina (hende der stod bag kassen, den anden side)

    SvarSlet
  10. Åh bor ik i nærheden af sådan en butik. Kan du mon skaffe to gule og evt en mint eller turkis. Jeg er da helt tosset med dem:-).
    Mail gerne på hajen1978@gmail.com

    SvarSlet
  11. Hej marie, kunne godt tænke mig en til min dreng - bor desværre bare derude hvor kragerne vender. Hvis der er mulighed for, at du vil sende en med posten må du gerne sende mig en mail schormand@gmail.com :) (kunne ikke lige finde din mailadresse)

    SvarSlet
  12. Hej Marie..
    Jeg ved ikke om du har set det jeg har skrevet under mit indlæg om blogtræf til dig men håber det er ok jeg skriver til dig her..
    Vil du sende mig en mail på cssmykker@gmail.com så vil jeg lige sende informationerne om på lørdag til dig.. Kunne ikke finde din mail nogle steder..
    Er det muligt at du kan tage en af disse fede telefoner med til mig på lørdag så hæver jeg penge til dig.. Kunne vildt godt tænke mig en koral (er der ikke det så en gul eller mint)
    Glæder mig til at møde dig..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hejsa.....
    Nej nogle skoenne telefoner. Ved du om der er flere tilbage?
    Min soester vil nemlig slaa et smut forbi jeres butik imorgen (jeg bor i udlandet) for at se om I har flere. Kan man ringe og faa lagt en til side? Det er til min 2 aarige datter som elsker telefoner:-) Hvis du kan laegge en til side....saafremt der er flere saa ville det vaere lykken, men det er okay hvis du ikke kan. Hvis du kan og der er en pink eller gul tilbage ville det vaere perfekt - men andre farver er nu helt fint. Tusind tak fordi du delte informationen med os:-) Mvh Anette - anetteocallaghan@gmail.com

    SvarSlet
  14. Skal netop igang med at indrette min søns værelse - en mintgrøn ville passe perfekt - desværre er alle i min egen ST butik i Slagelse reserveret, øv. Kunne du evt skaffe en til mig, eller jo til Villum :). Jeg betaler selvfølgelig for Porto osv!
    Email: skyum_larsen@hotmail.com

    Tak for inspirationen - Kathrine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine
      Jeg kan desværre ikke skaffe en telefon til dig, da de er holdt op med at sælge dem :-(

      Slet
  15. Virker de? ps: Køber måske en :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De virker ikke - er kun til dekoration (heller ikke til børnelegetøj) og de er nok heller ikke til at skaffe længere.

      Slet