tirsdag den 24. april 2012

Betræk til Stol



Jeg har fået en bestilling på et betræk til en stol, og det skal passe i nuancerne til det billede, der ses nedenunder (det er lidt sløret og farverne er mere klare i virkeligheden).
Jeg har fundet 6 stoffarver, der passer til, og har lavet et par skitser.

Nr 1 alle 6 farver
Nr 2 blå nuancer
Nr 3 grønne nuancer
Nr 4 kasseret
Nr 5 lysere farver
Nr 6 lyse blå farver

Jeg har endnu ikke hørt hvad køberen synes, og vil meget gerne høre jeres mening.


Hvis du ønsker at bestille et pudebetræk eller et stolbetræk, kan du kigge under fanen "bestilling".

6 kommentarer:

  1. Stemmer nummer 1 tingene behøver ikke at være så forudsigelige altid!

    SvarSlet
  2. Jeg stemmer for nummer 1:) Den giver et godt modspark til billedet du viser.

    SvarSlet
  3. Nr 1 er mit bud da farverne harmonerer så fint sammen uden at det bliver for uroligt :0)

    SvarSlet
  4. Jeg stemmer for nr. 2
    Syntes det er den der giver mest ro til øjet..
    Det kan godt være at den kun indeholder få af de farver fra billedet, men det syntes jeg ikke gør noget, da man så tager ALT fokus fra billedet..

    SvarSlet
  5. Mostemaria siger 1 eller 3. Det er alle fine bud. pondus vil helst ha et selvportræt, det skal du ikke høre på. Han er så selvoptaget. Tsk tsk.

    SvarSlet