tirsdag den 6. marts 2012

X Korssting X

Jeg er ret tosset med korsstings, og har hygget mig lidt med at sidde og brodere til forelæsningerne på mit studie. Dette medførte dog flere undrende blikke fra forelæsere og medstuderende, og det vist heller ikke kreativitet og nipseri, der er mest af på det biovidenskabelige fakultet, hvor jeg læser- så det syntes jeg var meget passende at lave lidt om på...

Her er et par af mine broderier, der er kommet i ramme

M for moustache

Alle rammerne er genbrug eller lopper 

Neon-svamp i yndlings oval ramme, der er væsentligt sværere at finde billigt end firkantede rammer

 lilla guldsmed - til gengæld er rammen guld

Nøglerne er en indflyttergave til en veninde, og er derfor lidt mere 
sort-hvid-minimalistiske og med nye rammer end dem jeg selv har fremme

2 kommentarer:

  1. hvor er det et fint skæg du har lavet! og så kan jeg rigtig godt li' at det er i en gammel ramme, det gør det endnu mere sjovt og fint synes jeg

    SvarSlet
  2. Faldt lige over dine korssting - hvor er de bare fede!!!

    SvarSlet