tirsdag den 6. marts 2012

X flere korssting X - og ekstra store billeder


Næste skridt på min rejse her på bloggen er at få mine billeder større... Så det har jeg lige siddet og rodet lidt rundt med, og læst guides rundt omkring på nettet. Blandt andet har jeg siddet og kigget html-koder igennem uden at blive klogere på det. Men nu er det lykkedes mig at finde ud at at gøre billederne "ekstra store", og det må da være første skridt. 
Og så vil jeg også kaste mig ud i at skrive billedtekst!

Her er Egon  - min yndlings kosstings-bille, der bor i en meget fin oval ramme. Jeg lavede ham for et års tid siden, da det var meget moderne med ægte biller og sommerfugle i rammer, hvilket dog var en tand for makabert til mig.

Egon bor til dagligt ved siden af et barndomsbillede af min mor og min bedstefars gamle lommeur. Tegningerne er af den svenske illustrator Annelie Carlström for monki, i deres forårskatalog fra 2011 - The Womderworld Issue. En god og gratis måde at få lidt kunst på sin væg - når man nu er studerende.
Et uddrag af de korsstingsbroderier der endnu ikke er kommet i glas og ramme, men mest bare er blevet lavet for underholdningens skyld

3 kommentarer:

  1. wuhu - my first comment :-) thank's allot. I love to give new life to old things!

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Hvor er de broderier helt igennem skønne - meget inspirerende, at de er så enkle.

    Det er første gang, at jeg er forbi din blog - men da bestemt ikke sidste gang :-)

    kh
    tina

    SvarSlet