fredag den 9. marts 2012

Pigevenlig HiFi

Her er den ting jeg var ude at hente i Lyngby i går - en Ruark R1 DAB radio. Der ligger nemlig en super HiFi butik på Lyngby hovedgade, hvor de også har stor forståelse for, at god lyd skal være pigevenlig. Dvs få synlige ledninger og lækkert design - jeg synes i hvert fald denne DAB radio er rigtig fin. Min er i valnød og den findes også i sort og hvid. 
Man kan også få en lille fin CarryPack i læder, hvis man vil have musik med i parken. Den er allerede kommet på ønskelisten.

2 kommentarer:

  1. Nøj hvor er den fin. Et styks hvid er nu på ønskelisten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå! Og lyden er helt super, dens størrelse taget i betragtning. Den kan virkelig anbefales. Den bliver nu også brugt som clock-radio, og det er bare så meget rarere at vågne til stille musik end en høj BIZ BIZ BIZ tone fra mobilen.
      Jeg var også meget i tvivl om farven. Men da vindueskarmen er så stor og hvid - og kæresten i øvrigt heppede på valnød - så endte vi med den.

      Slet