onsdag den 21. marts 2012

Perle Fabrik 2



Jeg har fået lavet en hulens masse farverige Harlekin-romber, der skal blive til små ophæng til min trollegren. Men først skulle der lige sorteres en million perler, og alle små glas og skåle blev taget i brug.


Jeg blev inspireret af harlekinmønstret på min pung fra Octopus.


Der blev også lavet nogle bobler, af de restfarver hvor der ikke helt var nok til at lave en rombe.
Efter alle de lækre klare farver var blevet brugt på Harlekin og Bobler, sidder jeg nu tilbage med en kæmpe bunke grimme perler... Beige, brun, hvid sort, mørkegrøn, grå....


3 kommentarer:

  1. Så god idé! Og veldig fint!

    Hyggelig du ville være med i give away hos meg, da fant jeg bloggen din også, og her var det mye fint:-)

    Louise

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare FINT med bobler og harlekin. Super ide.
    Tror jeg snart skal igang med perler igen :-) Det er så hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine - Det er også meget meditativt at sortere perler, ligesom med dine MEGET fine mønstre, som jeg også har haft kastet mig ud i :-) Velkommen til, er jo helt beæret over at have "kendis bloggere" der læser med her hos mig :-)

      Slet