lørdag den 17. marts 2012

Next to Normal

Var på Nørrebro teater og se Next to Normal - der heldigvis var en del bedre end jeg havde frygtet. Synes faktisk at det var et rigtig fint stykke, med udmærkede skuespilpræstationer og et par catchy sange, som jeg stadig nynner lidt med på. Tematisk tager den fat i et tabubelagt emne, som det er befriende at se opført så direkte og ægte. Jeg kan vil ikke komme yderligere ind på hvad, uden at afsløre handlingen. Men der trillede en lille tåre ned af min kind til undervejs.... Efter stykket gik vi en dejlig tusmørke tur ved søerne - Jeg elsker virkelig min by! 

5 kommentarer:

  1. Jeg er TÆSKE vild med din blog - wauw !!
    Tak for kigget ind i din verden

    Men jeg synes ikke jeg kan få lov til at blive fast læser af din blog - æv, det vil jeg ellers rigtig gerne

    SvarSlet
    Svar
    1. WOW for nogle søde ord! Jeg bobler jo helt indeni :-) Det varmer virkelig med dejlige kommentare, når man sidder her som nyudsprunget blogger.
      Men det er da ikke så godt at du ikke kan blive fast læser, for sådan nogle vil jeg jo temmelig gerne have... Jeg er jo som sagt ikke så erfaren i det her show, så jeg ved ikke lige hvad det kan skyldes...Der skulle meget gerne være sådan en blogger-bjælke for oven, hvor man kan trykke "fast læser"... kan du ikke se den?

      Slet
    2. Jeg har nu tilføjet sådan en "faste læsere" gadget ude til højre... der kan man også trykke "fast læser" med Google friend connect.

      Slet
  2. Jeg elsker også byen, og du har da lige været i mit hood og yndlingsområde :)
    Bliver nødt til at spørge ind til din jakke, hvor den mon er fra, virkelig fedt outfit!!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :-)
      Håber du husker at nyde dit område hver eneste dag!
      Den grå jakke jeg har inderst er fra Monki, men købt på udsalg for 2 år siden, og den blå uldkappe jeg har yderst har jeg arvet fra min mor... den er vist ca. 30 år gammel... så begge dele bliver lidt svære at støve op.
      hav en dejlig søndag

      Slet