tirsdag den 27. marts 2012

DIY // Houses Tegning

Som mange andre er jeg blevet inspireret af Søhesten til at tegne zentangle mønstre. Det interessante ved hendes mønstre er skønheden i gentagelsen af enkle motiver. Derfor har jeg fået blod på tanden til at "masseproducere" nogle små enkle huse, der startede som en krusedulle på min biokemi notesblok.
Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal farvelægge nogle af husene?

Hvis du tegner noget ud fra mit mønster, så smid endelig en kommentar, så jeg kan linke til dig!

Den oprindelige krusedulle





12 kommentarer:

  1. Hvor er den super fin, og så kom der da noget brugbart ud af den biokemi-time:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon det giver point hvis jeg tegner den på eksamensbesvarelsen?

      Slet
    2. Kære Marie,
      Det ser virkelig godt ud.
      Jeg foreslår du laver nogle kopier af dit værk, så du kan eksperimentere med farver.
      Ofte får et værk en ekstra dimension, ved at emnet bliver gentaget.
      kys fra Benemor

      Slet
  2. Hold op hvor ser det bare godt ud, dejligt med et twist til alle de 'kruseduller' der findes her i blog land, det ligner en lille by med smaa gader :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine. Det var såmænd også tanken bag, at det skulle være en lille by med gader :-D Så kan man jo selv bestemme om der skal være gader, hvor og hvor mange.

      Slet
  3. Bliver helt glad af at se på tegningen. Tror jeg vil lave en ligende til stuen herhjemme. Ved ikke om du allerede har farvelagt nogle af husene, ellers så tror jeg det ville være ret pænt. Prøv evt. med nogle pastel farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil meget gerne se billede af din tegning når den er færdig :-) Har endnu ikke fået farvelagt nogle, men det skyldes mest, at mine tuscher i dårlige og i børnehave-farver. Hvor kan man mon få nogle pastel tuscher?

      Slet
  4. Dén måtte jeg lige pinne! Tak tak - så sødt og grafisk på samme tid, hvilket egentlig er en sjældenhed synes jeg.
    KH Lene

    SvarSlet
  5. Endnu en pin :-) Fint, enkelt og skønt!

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot! Blev lige lidt inspireret! :-)

    - www.miss-sophiie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor er du bare dygtig til at tegne :-)

      Slet
    2. Tusind tak! :-)

      http://miss-sophiie.blogspot.dk/2013/09/making-posters.html

      Slet