onsdag den 14. marts 2012

Gult Brugt

En af mine yndlings genbrugsbutikker er Frelsens Hærs store Lagersalg på Hørhusvej, Amager. De har en butik i stueplan med lidt finere ting - slet ikke designer og sådan. Og så er der en kæmpe kælderetage med alt muligt gammelt skrammel :-D Det koster INTET, når man finder noget i kælderen, og jeg synes, det er hyggeligt at gå og lure i alle de gamle ting, og tager forbi så ofte jeg kan.
Dages høst, som jeg samlet på slippe en 10'er for. Er især begejstret for det solgule fad, der vist nok engang var et låg?


Tips om gode billige genbrugssteder i København modtages gerne. Samtidig vil jeg glæde mig over at loppemarkedssæsonen små småt er ved at være i gang - jeg har virkelig haft slemme abstinenser!

1 kommentar:

  1. Skønne sager, og tak for tip-Vi er flyttet til bryggen for ikke så længe siden, så jeg er begyndt at udforske amagers guldgruber:)Jeg har et yndlingsloppested, som jeg dog ikke plejer at afsløre, men nu har du jo lige selv lige røbet et godt sted. Svalerne holder loppe hver lørdag i nordvest på nattergalevej, tror jeg det hedder, du kan slå det op under svalernes hjemmeside, ellers skal jeg nok finde den præcise adresse. Nogen gange er der kun skrammel, men andre gange er det rent guld, priserne svinger også lidt indimellem går vi skuffede derfra og synes det var for dyrt, andre gange er det helt fantastisk billigt:)

    SvarSlet