torsdag den 29. marts 2012

* GUL *

Jeg sidder med hovedet begravet i Biokemi, så der er desværre ikke meget plads til projekter de næste 14 dage... Men i anledning af påsken, har jeg fundet nogle af de gule ting, der gemmer sig i vores hjem.

Mine yndlings tedåser. Den solgule fik jeg i fødselsdagsgave af min far, og det er en af de bedste fødselsdagsgaver jeg nogensinde har fået (Jeg er virkelig svær at finde gaver til).



Jeg lavede de her ørerringe for mange mange år siden af nogle sodavandsdåser.
Det gamle køkkenskab der lige nu fungerer som tv-bord. Det er fundet på Christianias genbrugsplads. Der er en låge og to skuffer mere, men de er postkasserøde, så de venter på at blive malet.


4 kommentarer:

  1. Fin inspirasjon hos deg Marie:)vil gjerne følge deg videre&bli med på din award:) er det ok at jeg låner en av bildene over når jeg lager inlegget på bloggen min??
    Klem Kine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kine - Skønt og Skønt! Det er selvfølgelig helt i orden at du låner et billede til dit indlæg :-)
      Hav en rigtig dejlig dag.

      Slet
  2. Fantastisk fine øredobber! Har du virkelig laget dem selv? Hvordan?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frk Knapp.
      Hehe Ja... jeg har selv lavet dem:-) Men de er nu nogle gamle nogle som jeg lavede, da jeg var barn. Jeg lavede virkelig mange smykker som teenager, som jeg også solgte en del af. Må vise nogle flere af mine smykker i et indlæg på et tidspunkt!
      Jeg har klippet figuren ud af en alu-dåse (f.eks øl dåse) og derefter malet og lakeret dem. Og så har jeg sat ørerkroge i. Måske jeg skulle prøve at lave nogle nye af denne type. Det er jo et ret godt materiale at lave store ørerringe af, da det stort set ikke vejer noget.

      Slet