søndag den 11. marts 2012

Garderoben





Eftermiddagen er blevet brugt på at pusle lidt rundt og rykke rundt på lidt småting i soveværelset. Det er mægtig inspirerende (og forpligtende) at have fået en blog. Jeg har så mange ting jeg gerne vil vise, men jeg vil også gerne sørge for, at det fremstår finest muligt på billederne.
Jeg er meget glad for min bøjlestang af vandrør! Tidligere har jeg haft den hængende i kæder fra loftet, da det ikke lige passede med, at den kunne monteres på skabet. Men jeg kan godt lige det mere enkle udtryk det har nu. Beslagene hedder i øvrigt "rørflanger", og jeg havde lidt bøvl med at få fat på nogen, der ikke kostede en bondegård, men fandt disse hos en VVS-mand.



Jeg er også rigtig glad for min bambusstige, hvor jeg binder mine tørklæder på. Kufferterne på gulvet bruges til mine sko og det tøj, jeg ikke lige bruger for tiden.

2 kommentarer:

  1. Hei søte deg!
    Takk for gode ord inne hos meg :)

    Så herlig du har organisert garderoben, me like!

    Fineste søndagen ønskes deg og dine!
    Her har vi gjort unna skogstur og grunnet ett strøk på lister og sparklet taket- puh!
    klemklem

    SvarSlet
  2. Super fin blog og gaderobe. Skøn tableau med kufferterne:)

    SvarSlet