lørdag den 24. marts 2012

Fredag aften

En af mine skønner veninder havde fødselsdag i går og skulle selvfølgelig fejres om aftenen. Jeg greb derfor muligheden for at få shoppet lidt nyt tøj til lejligheden.
For længe siden faldt jeg over en blondetop hos Christina, men det var desværre en gammel Vila sag. Blev derfor rigtig glad, da jeg fandt en, der var stort set magen til hos Vero Moda:-) De røde bukser er også nye og fra samme sted.



Vero Moda Top & Bukser // Selected Blazer // Gardenia Støvler

7 kommentarer:

  1. Du har vundet printet på min give away:o)
    Vil du ikke sende mig en mail på anne@nowakcph.dk
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! tak :-) Jeg har sendt dig en mail.

      Slet
  2. Jeg har også kigget meget på de bukser, farven er så flot! Fedt sæt, det klæder dig.

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt farve skal der jo til en gang i mellem :-)

      Slet
  3. Skøn top og fede røde bukser - forstår din lykke. Håber det var en god fest!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en super hyggelig fest, og det har også kunnet mærkes her dagen derpå ;-)

      Slet