mandag den 5. marts 2012

En helt ny verden

Velkommen til min nye fine blog.
Nu har jeg været flittig blog-læser i en del år, og har længe selv haft lyst til at åbne en dør op ind til lidt af det, jeg går og tosser rundt med. Og det er så hermed gjort! Det er en helt ny verden for mig, og det er godt nok lidt underligt pludselig selv at sidde "bag skærmen" og skulle tænke på layout og billed-formater. Men det er mega spændende at komme igang, og jeg glæder mig til at sætte mig ordentligt ind i det hele.



Her til eftermiddag har jeg ligget på gulvet og leget med lineal, saks og hæftemaskine. Jeg har nemlig for et års tid siden været så heldig at få et gammelt europakort fra min folkeskole, da de skulle have dem skiftet ud med noget moderne elektronisk tam tam. Men da jeg ikke fik monteringsrullen med, har jeg været lidt i tvivl om, hvordan jeg skulle få det sat op.
Jeg har anskaffet mig nogle trælister, som jeg har rullet kortets ender om 3 gange og hæftet fast. Og nu kan jeg så sømme det op på væggen med en million små søm - håber det holder!


Nu er eneste problem bare hvor kortet skal hænge...

1 kommentar:

  1. Super flot kort! Har også lige fået mit verdenskort op og hænge:)

    SvarSlet